piątek, 11 lipca 2014

Girl with balloon / Dziewczynka z balonem

Today I made for you girly image. Feel free to use it to your creative projects. Necessarily show me your masterpiece!  I would like to show it on this website.
---
Na dzisiaj przygotowałam dziewczęcą grafikę. Śmiało wykorzystujcie ją do swoich kreatywnych projektów wszelakiej maści. Koniecznie podzielcie się ze mną efektami - chętnie pokażę je na tym blogu.



Just save image as...and craft!
 Zapisz grafikę jako...i twórz!






 



Last file has no background (digital projects)
Ostatni plik nie ma tła (projekty cyfrowe)






4 komentarze:

  1. Karolino bardzo fajny pomysł z tą stroną, zwłaszcza dla osób które o grafikach komputerowych nie mają pojęcia, a bardzo je lubią, skorzystam czasami na pewno, ale i mam pytanie czy zrobiłabyś też coś w razie potrzeby na zamówienie???
    ps. Wiem, że lubisz poznawać nowych ludzi, zajrzyj do Marty z http://arcydzielko.blogspot.co.uk/ ona ma taki swój bajkowy, zaczarowany styl, daj znać jak było, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli podołam wyzwaniu to z przyjemnością:)

      Usuń
  2. Pysznie pastelowo :) Już nie jestem małą dziewczynką, ale chętnie wykorzystam tę graficzkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Excellent idea! Well done and good luck with IT!

    OdpowiedzUsuń

The purpose of this web site is to provide you a creative tools for your work. My graphics are supposed to help you create beautiful things we all love.(PL)Misją tej strony jest dostarczanie kreatywnym ludziom narzędzi do ich twórczości. Moje grafiki mają służyć wszystkim, którzy kochają piękne rzeczy i sami je kreują.